pen36 header icon36

Seçimlere kala kala 2 ay kadar kala, çalkala yavrum çalkala

Adamın biri doktora gitmiş: - Kendimi, demiş; çok yorgun, iyice halsiz, adeta bitkin hissediyorum.
Doktor, gerçek bir doktor olduğu için; adamı gönderdiği yerlerden yüzde 30 komisyon alacağı testler yaptırmaya zorlamamış. Kendisi muayene etmiş baştan aşağı ve:
- Sağlığınız mükemmel, demiş; acaba yorgunluğunuz cinsel hayatınızdan ötürü mü, evli misiniz?
- Evet evliyim...
- Cinsel ilişkileriniz ne durumda?
- Eh işte, günde 2-3 defa...
- Doğrusu bravo, çok coşkulusunuz anlaşılan.
* * *
Halsizlikten ve bitkinlikten yakınan adam:
- Bir de, demiş; eski bir sevgilim vardı, yaşlandı. Bizim evin karşısındaki bodrum katında oturuyor. Bakkala gitmek için dışarı çıktığımda, ona da uğruyorum; yatakta eski günleri yeniden değerlendiriyoruz.
Doktor ağzı açık dinliyormuş.
* * *
Adam:
- Bakkaldan dönerken de, demiş; yan tarafta çok taze bir sarışın oturuyor, ona uğruyorum. Alelacele hemen yatağa giriyoruz.
* * *
Doktor:
- Eeee, diyormuş?
Ve adam anlatıyormuş:
- Eve de genç bir yardımcı aldık, bir içim su. Karım, öğle uykusuna yattığında, onun küçük odasında hayatın tadını çıkarıyoruz.
* * *
Doktor sormuş:
- Hepsi bir günde mi oluyor bütün bunların?
- Genellikle...
- Peki niye bana geldiniz; yorgunum, halsizim, bitkinim, diye?
- Bir de benim mastürbasyon alışkanlığım var; belki ona bir çare bulursunuz diye düşündüm.
* * *
Doktor, şöyle biraz düşünmüş:
- Reçete yazmıyorum, demiş; mastürbasyon alışkanlığınız da olduğuna göre, seçimlerde aday adayı olun. Kazara bir de kazanırsanız; sizin gibi birini bekliyor milletin anası, güçlenir, çok rahatlarsınız.
* * *
Nasreddin Hoca'ya sormuşlar:
- Hoca; vatanı, milleti, devleti en çok kimin sevdiği, en kolay nasıl anlaşılabilir?
Nasreddin Hoca, gülümsemiş sakalını sıvazlayarak:
- Kimlerin silahının en büyük olduğuna bakarak, demiş.
* * *
Genç bir yengeç, âşık olmuş bir sardalya balığına. Ama sardalya balığı, iyi bir aileden gelme bir sardalya imiş. Ve nefret edermiş çarpık çarpık yürüyenlerden.
Zavallı yengeç uğraşa savaşa, bir akşam düzgün bir yürüyüşle gelmiş sardalyaya:
- Bak, demiş; nasıl düzgün yürüyorum. Bu, sana olan aşkımın en büyük kanıtı değil mi?
* * *
Sardalya balığı çok duygulanmış ve muhteşem bir aşk gecesi yaşamışlar yengeçle.
Ertesi sabah yengeç, yine yan yan yürüyerek uzaklaşmış sardalyadan.
Sardalya, kandırıldığını sanarak öylesine öfkelenmiş ki, bağıra bağıra:
- Yine yan yan yürümeye başladın, demiş; artık vaz mı geçtin beni sevmekten aşağılık yengeç?
Zavallı yengeç, utanarak dönmüş sardalya balığına ve kırık bir sesle:
- Seni çok, pek çok seviyorum ama, demiş; her zaman da zurna gibi sarhoş olamıyorum ki. Bazen ayılmak ve yine yan yan yürümek zorunda kalıyorum.
* * *
Politikacılar da, seçim kampanyalarında, 3 şişe rakıyı birden bitirmişçesine, fitil gibi olur ve düzgün yürüyen bir yengece benzerler.
Seçimleri hangisi kazanırsa da, hemen ayılır ve yine sürdürür çarpık çurpuk yürümesini.
* * *
Salah Birsel'den bir şiirle bitirelim yazıyı:
Hacivat'ın karısı

Hacivat'ın karısı
İncecikten yeldirmeli
Göz kaş oynatmalı
Gerdan kırmalı
Belden sarmalı

Gülmeli güldürmeli

Rakı süzmeli
Âşık üzmeli
Şiir düzmeli

Hacivat'ın karısı
Beyoğlu'nda gezmeli

c.altan@prizma.net.tr

Trackback URL:
https://yilmaz.twoday.net/stories/3722993/modTrackback

Ara

 

Vesaire

Ç ç Ğ ğ İ ı Ö ö Ş ş Ü ü

»» Türk Harfleri Çevirmeni

»» Bize Ulaşın
»» RSS:Başlıklar

Arşiv

May 2007
Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
 
 
 1 
 2 
 3 
 4 
 5 
 6 
 7 
10
11
12
16
17
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Sıcağı sıcağına

https://static.twoday.net/ yilmaz/images/DX07N_4UMAAC zhh.jpg
https://static.twoday.net/ yilmaz/images/DX07N_4UMAAC zhh.jpg
zehni - 9. Mar, 17:18
von Blogger zu Blogger
Würdest Du mir ein Interview geben? Ich schreibe unter...
ChristopherAG - 5. May, 01:06
Su akıyor ve ben gidiyorum...
Sonra fark ettim ki Su akıyor rüzgar esiyor Yağmur...
zehni - 15. Apr, 13:42
Sana..
Haddeden geçmiş nezâket yâl ü bâl olmuş sana Mey süzülmüş...
zehni - 15. Apr, 13:32
Görenlere Aşk ola
Asik olan ummana düser vay vay vay Hayvan gelir insan...
zehni - 25. Dec, 16:15
İnek nasıl kaşınır?..
İNEĞİN köydeki Atatürk büstüne sürünmesi ve büstü devirip...
zehni - 26. May, 20:22
Takvimlerden haberin...
GECELER DÜŞMAN Söz - Beste : Adnan Ergil Takvimlerden...
zehni - 26. May, 20:19
DİNİ YİRMİ KURUŞA SATMAYANLAR
Londra'daki caminin yeni imamı şehre gitmek için hep...
zehni - 10. Apr, 12:48
UPANİŞADLAR
İnsanlığın en eski felsefe eserleri. 4000 yıl önce,...
zehni - 17. Mar, 18:20
YEM BORUSU
Görmüyoruz sanmayın içyüzünü işlerin, O doğru duruşların...
zehni - 14. Mar, 13:02

Users Status

You are not logged in.

Durum

Online for 7158 days
Last update: 15. Jul, 02:03

turkey




Get Firefox!
Get Thunderbird!

CiDDi CiDDi
FUCKUELTE HAYVANI
gayriciddi
KOESHEM
OKUMUSH CHOCUK
SHARKI ve SHIIR
ya$ayarak
Profil
Logout
Subscribe Weblog