pen36 header icon36

Sevişmeler öldü (mü)

Bir gün uyanmış bir tene dokunduğumda uyanamayacağımı yüzyıllık uykumdan, ne kadar zaman geçse de düşünemezdim ben. O kadar severdim dokunmaları, o kadar mutlu olurdum pembeleşmiş yanaklarımla. Bir de gözlerimdeki parıltılarla...
...
Daha ilk hissettigimde uyanmıs bir teni tenimde, her seyi biliyor gibiydim zamanın ötesinde. Hep vardım sanki, küçüktüm ama, zaten erkeklere alışkın degildim de sevişmelere...
...
Eskiden kahkahalar eşlik ederdi tenime, şimdi gözyaşları var. Sormak gerekir mi şimdi, "Niye?" Yoksa susmalı mıyım, ya cevabı ürkütücüyse diye...
semih - 23. May, 23:49

önemli...!!!

Ben ağalarıma söylemeyi unuttum tabi..Narsis7ekho daha önce popüler bir sitenin en popüler editörlerinden biriydi.O sitenin iç sorunları nedeni ile ayrıldığını ve bonservisinin elinde olduğunu öğrenince hiç vakit geçirmeden kendisine transfer teklifinde bulundum.ikna etmek hiç de kolay olmadı tabi ama sağolsun en sonunda beni kırmayıp o da www.turqche.tk'nın bir parçası oldu...Kendisine bu sitede de başarılarının devamını diliyorum :-))

zehni - 23. May, 23:59

yandik desene
Biz maasa zam yapalim falan derken bir zam yetmeyecek

narsis7ekho - 24. May, 23:31

geçmiş geçmişse konuşmak niye?

geçmişte kalan her şeye bir çizgi hediye ettim. populer site, populer editor kalmadı. sadece adım var, bilineceksem adımı bilecek insanlar, sıfatlarımı degil. "her türlü otorite alçaltıcıdır" bu da benim en sevdigim yazardan bir alıntı olsun, oscar wilde'dan.
burdayım, gördügünüz gibi sadece adım var. sevgiler :)
semih - 25. May, 08:08

Kınama... :-)

seni bir daha översem iki olsun :-)) biraz alçak gönüllü olunur,teşekkür edilir.Nedir benim bu senden ve kedinden çektiğim yahu :-))
narsis7ekho - 25. May, 19:02

kendini öv, benim ihtiyacım yok :)

övme semihciğim, sana beni öv diyen mi oldu. o siteden bahset diyen mi oldu :) yazıma yazdıgın yoruma bak... yazıyla ilgili mi? hatta benimki de sayende yazıyla ilgili olmadıgı için iki kat suçlusun :))
övülmelere ihtiyacım yok, öyle bir istegim de. benden degil, daha çok kendinden cekiyorsun sen:)
semih - 26. May, 08:28

güzel günlere.. :-)

ben anladım seni...Sen geçmişin ile yüzleşmekten korkuyorsun :pppp Neyse o zaman geçmişi bir kenara bırakıp,gelecek güzel günleri kucaklayalım :D

Trackback URL:
https://yilmaz.twoday.net/stories/713652/modTrackback

Ara

 

Vesaire

Ç ç Ğ ğ İ ı Ö ö Ş ş Ü ü

»» Türk Harfleri Çevirmeni

»» Bize Ulaşın
»» RSS:Başlıklar

Arşiv

May 2005
Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
 
 
 
 
 

Sıcağı sıcağına

https://static.twoday.net/ yilmaz/images/DX07N_4UMAAC zhh.jpg
https://static.twoday.net/ yilmaz/images/DX07N_4UMAAC zhh.jpg
zehni - 9. Mar, 17:18
von Blogger zu Blogger
Würdest Du mir ein Interview geben? Ich schreibe unter...
ChristopherAG - 5. May, 01:06
Su akıyor ve ben gidiyorum...
Sonra fark ettim ki Su akıyor rüzgar esiyor Yağmur...
zehni - 15. Apr, 13:42
Sana..
Haddeden geçmiş nezâket yâl ü bâl olmuş sana Mey süzülmüş...
zehni - 15. Apr, 13:32
Görenlere Aşk ola
Asik olan ummana düser vay vay vay Hayvan gelir insan...
zehni - 25. Dec, 16:15
İnek nasıl kaşınır?..
İNEĞİN köydeki Atatürk büstüne sürünmesi ve büstü devirip...
zehni - 26. May, 20:22
Takvimlerden haberin...
GECELER DÜŞMAN Söz - Beste : Adnan Ergil Takvimlerden...
zehni - 26. May, 20:19
DİNİ YİRMİ KURUŞA SATMAYANLAR
Londra'daki caminin yeni imamı şehre gitmek için hep...
zehni - 10. Apr, 12:48
UPANİŞADLAR
İnsanlığın en eski felsefe eserleri. 4000 yıl önce,...
zehni - 17. Mar, 18:20
YEM BORUSU
Görmüyoruz sanmayın içyüzünü işlerin, O doğru duruşların...
zehni - 14. Mar, 13:02

Users Status

You are not logged in.

Durum

Online for 7145 days
Last update: 15. Jul, 02:03

turkey




Get Firefox!
Get Thunderbird!

CiDDi CiDDi
FUCKUELTE HAYVANI
gayriciddi
KOESHEM
OKUMUSH CHOCUK
SHARKI ve SHIIR
ya$ayarak
Profil
Logout
Subscribe Weblog